Видео уроци
Здравейте!
Аз съм напълно начинаещ и сега се запознавам с особеностите на Stotinka  OS.
Идеята ми е потребители на системата които   до голяма степен са наясно с  Linux / Cent OS и са избрали да работят със Stotinka OS да направят отделни видеа с които смятат че ще са полезни .
Те могат да се качат на личните им профили в You Tube или в хранилището на Мега .
След това да се свържат с администраторите / разработчици които да ги одобрят и добавят в собствени плейлисти  на техния профил в You Tube.

Така както останалите операционни системи и Стотинка ще бъде по - популярна и ще има видео уроци на български.
Отговори
Благодарим за предложението, наистина ще бъде доста полезно да има повече видео уроци . Дано със времето потребителите които ни ползват а и ние направим нещо в тази насока .

Преместих темата тук, понеже онзи раздел е само за технически въпроси .
* StotinkaOS SOS хранилища .
* (NEW) Fedora COPR хранилища .

Не отговарям на технически въпроси на ЛС.
Отговори
(04-08-2016, 21:38)ivo написа: Благодарим за предложението, наистина ще бъде доста полезно да има повече видео уроци .  Дано със времето потребителите които ни ползват а и ние направим нещо в тази насока .

Преместих темата тук, понеже онзи раздел е само за технически въпроси .

Благодаря!
Може ли да ми дадете препоръки какви програми трябва да има всеки потребител на системата (освен стандартните ) и особено антивирусна програма  Аз на Windows-a имах Nod 32 с обновявания да 2025 -та но вече всичко се заличи . Мисля че с помощта на Yum extender инсталирах Clamav но не мога да го намеря в менюто. Как се поставят програмите на работния плот защото сега мога само документи да се съдържат там.

Като написах за антивирусна (.rrm) в гугъл   ми излезна Comodo . Тя има версии за Linux и Cent OS.
Kak  мога да я инсталирам и ако има някакъв списък с най - важните команди в терминала .
Може и някоя друга която ще работи добре.